Κάν΄το μόνη σου/ Νηστίσιμα/ Φρούτα

Αποξηραμένα κεράσια

αποξηραμένα κεράσια

Αποξηραμένα κεράσια με φυσικό τρόπο  χωρίς θειώδη, ζάχαρη και συντηρητικά, ήρθε η ώρα να φτιάξεις! 

Να ξεκινήσω λέγοντας πως τα κεράσια, αυτή η καλοκαιρινή λιχουδιά είναι ισχυρό αποτοξινωτικό και εξαιρετικά χρήσιμο για την πρόληψη του καρκίνου.  Όπως πολλά σαρκώδη φρούτα, έτσι και τα κεράσια περιέχουν ελλαγικό οξύ– μια χημική ουσία που παρεμποδίζει ένα ένζυμο το οποίο χρειάζονται τα καρκινικά κύτταρα για να αναπτυχθούν. Είναι επίσης πλούσια σε ανθικυανίνες, τις αντιοξειδωτικές ουσίες που χρησιμοποιεί το σώμα για να σχηματίσει χημικές ουσίες που καταπολέμούν τις ασθένειες, ενώ περιέχουν και την απαραίτητη για το ανοσοποιητικό βιταμίνη C. Τέλος έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που καταπραϋνουν τη ρευματοειδή αθρίτιδα και την ποδάγρα. 

Γιατί να φτιάξεις αποξηραμένα κεράσια

Πριν από λίγες μέρες με αφορμή τα αποξηραμένα βερίκοκα, σου είχα μιλήσει για τα θειώδη και τη ζάχαρη που περιέχουν τα έτοιμα αποξηραμένα φρούτα. Καταλαβαίνεις λοιπόν πως το να επιλέξω να φτιάξω τα δικά μου, ήταν μονόδρομος. Σαν διαδικασία είναι πάρα πολύ εύκολη. Επειδή όμως πρόκειται για σαρκώδες φρούτο, η αποξήρανσή του διαρκεί περίπου μια μέρα γεγονός βέβαια που δε σε επηρεάζει σε κάτι, αφού τα τοποθετείς στον αποξηραντή και τα αφήνεις μέχρι να είναι έτοιμα. Με ρωτάτε πολύ συχνά αν μπορείτε να τα κάνετε στο φούρνο. Δεν το έχω δοκιμάσει όμως μπορώ να πω με σιγουριά πως δεν είναι μια value for money επιλογή. Θα πρέπει η θερμοκρασία να μην ξεπεράσει τους 70-80 βαθμούς και βέβαια ο φούρνος να είναι μισάνοιχτος, ώστε να φεύγει η υγρασία. Το έχω πει πάρα πολλές φορές…αγόρασε αποξηραντή, είναι η πιο οικονομική και χρήσιμη συσκευή!!!

αποξηραμένα κεράσια

Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, έχω όμως την εντύπωση πως δεν υπάρχουν αποξηραμένα κεράσια στο εμπόριο! Είναι πραγματικά κρίμα γιατί είναι τόσο μα τόσο γευστικά, εκτός από πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Συνδυάζονται τέλεια με γιαούρτι, ψωμί με μέλι και ταχίνι, σε παγωτό, ως topping σε βάφλες και pancakes, αλλά και σκέτα, όταν απλά αναζητάς κάτι γλυκό και δε θέλεις να υποκύψεις!

Στο τέλος μπορείς να δεις φωτογραφίες με τη διαδικασία βήμα- βήμα καθώς και τη διατροφική ανάλυση της συνταγής

Αποξηραμένα κεράσια

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
By Miss Healthy Living Serves: 30
Prep Time: 10 λεπτά Cooking Time: 24 ώρες

Αποξηραμένα κεράσια με φυσικό τρόπο, χωρίς θειώδη, συντηρητικά και ζάχαρη

Ingredients

  • 500 γρ ώριμα κεράσια εποχής (ιδανικά βιολογικά)

Instructions

1

Πρώτα πρέπει αν βεβαιωθείς πως τα κεράσια σου είναι ώριμα

2

Πλένεις τα κεράσια, αφαιρείς τα κοτσάνια και τα κουκούτσια. Για τα κουκούτσια υπάρχει ειδικό εργαλείο, αν δεν διαθέτεις ένα μπορείς να τα αφαιρέσεις με ένα ανοξείδωτο καλαμάκι

3

Τοποθετείς τα κεράσια στα σχαράκια του αποξηραντή και επιλέγεις τη θερμοκρασία. Εγώ χρησιμοποίησα ένα σχαράκι, στους 70 βαθμούς και ήταν έτοιμα 24 ώρες μετά

Η διατροφική ανάλυση για τα αποξηραμένα κεράσια (* για τα ωμά κεράσια)
κεράσια θερμίδες διατροφική αξία

Η διαδικασία για να φτιάξεις τα αποξηραμένα κεράσια, βήμα- βήμα (πάτα πάνω στην εικόνα για μέγιστη ανάλυση)

αποξηραμένα κεράσια

  • Για να δεις και άλλες συνταγές με κεράσια, πάτα εδώ
  • Για να δεις και άλλες συνταγές με φρούτα, πάτα εδώ
  • Για να δεις όλα όσα έχω κάνει με τον αποξηραντή, πάτησε εδώ
Ακολούθησέ με σε FacebookInstagram, Bloglovin, PinterestYoutube και κάνε την εγγραφή σου στο Newsletter, ώστε να μη χάνεις κανένα νέο άρθρο.
Δοκίμασες τη συνταγή; Μοιράσου τη φωτογραφία στα social χρησιμοποιώντας το #miss_healthy_living_gr
Καλή σου απόλαυση!

 

Το περιεχόμενο αυτού του blog αποτελεί προσωπική πνευματική ιδιοκτησία. Συνεπώς, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αντιγραφή ή τροποποίησή του, χωρίς τη συγκατάθεση μου. Αν σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, ώστε να εξετάσουμε πιθανό τρόπο συνεργασίας. 

Newsletter

Ρίξτε μια ματιά και εδώ

2 Σχόλια

  • Reply
    Αθανάσιος
    07/08/2019 at 23:22

    Ενδιαφέρουσες και αξιόλογες οι συμβουλές σας για τα αποξηραμένα φρούτα. Μέχρι τώρα για την αποξήρανση χρησιμοποιούσα τον φούρνο. Απαιτούνται 8 ώρες για τη λιαστή ντομάτα. Για φρούτα χρησιμοποίησα αποξηραντή που πρόσφατα αγόρασα. Γίνεται καλή και σωστή αποξήρανση, αλλά απαιτείται περισσότερος χρόνος από ότι στο φούρνο κουζίνας. Ο αποξηραντής είναι πιο οικονομικός σε δαπάνη ρεύματος. Για να διατηρήσουν τα αποξηραμένα φρούτα το χρώμα τους τα εμβαπτίζω σε νερό με χυμό λεμονιού ή με δύο χαπάκια βιταμίνης c. Πάντως θα παρακολουθώ τις συμβουλές σας και τις νέες ιδέες.

    • Reply
      Miss Healthy Living
      10/08/2019 at 15:40

      στον φούρνο θέλει προσοχή για να γίνει αποξήρανση και όχι ψήσιμο, θέλει μέχρι 70 βαθμούς το πολύ και ανοιχτή την πόρτα για να φεύγει η υγρασία. Τα υπόλοιπα που κάνεις δε χρειάζονται, αλλά αν το θες, οκ

    Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου