Κάν΄το μόνη σου/ Νηστίσιμα/ Φρούτα

Αποξηραμένα σύκα χωρίς ζάχαρη και θειώδη

αποξηραμένα σύκα χωρίς ζάχαρη

Αποξηραμένα σύκα χωρίς ζάχαρη και θειώδη. Η γεύση τους απλά δεν συγκρίνεται με αυτά του εμπορίου. Μόνο αν τα δοκιμάσεις θα καταλάβεις τι εννοώ. 

Οι αρχαίοι Έλληνες είχα αναγνωρίσει την θρεπτική τους αξία αιώνες πριν από την επιστημονική κοινότητα, καθώς οι αθλητές των Ολυμπιακών αγώνων τα κατανάλωναν πριν από τα αγωνίσματα φρέσκα αλλά και αποξηραμένα.

  • Περιέχουν πολύ μικρές ποσότητες νατρίου και πολύ υψηλές ποσότητες καλίου και μαγνησίου, με αποτέλεσμα να βοηθούν στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης και στην αποφυγή υης υπέρτασης.
  • Τα αντιοξειδωτικά συστατικά τους, όπως η βιταμίνη C, ελέγχουν τις συγκεντρώσεις των ελευθέρων ριζών αποτρέποντας την ανάπτυξη της αθηροσκλήρυνσης.
  • Αποτελούν καλή πηγή ασβεστίου, καθώς μία μερίδα παρέχει το 10% της ΣΗΠ. Το ασβέστιο σε συνδυαμό με το κάλιο (το οποίο αποτρέπει την αποβολή ασβεστίου μέσω της διούρησης), επάγουν την καλή οστική πυκνότητα και δύναμη, ενώ προστατεύουν από την εμφάνιση οστεοπόρωσης
  • Εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, μόλις 3-4 καθημερινά, προσφέρουν λύση σε ανθρώπους με προβλήματα δυσκοιλιότητας

αποξηραμένα σύκα χωρίς ζάχαρη

Έχω αποξηράνει σχεδόν όλα τα φρούτα, τα περισσότερα από αυτά δεν τα είχα δοκιμάσει ως προϊόντα εμπορίου. Αυτό που συνέβη με τα σύκα ήταν ανείπωτο. Πίστεψέ με, τα έτοιμα δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που θα φτιάξεις εσύ. Όταν δοκιμάσεις τα δικά σου θα είναι σα να τρως το πιο γλυκό, αρωματικό και γευστικό σύκο του κόσμου. Όλα αυτά βέβαια σε υπερθετικό βαθμό. Που να δεις τι γίνεται όταν πετύχεις κάποιο πολύ-πολυ ώριμο και καραμελώμένο.

αποξηραμένα σύκα χωρίς ζάχαρη

Στο τέλος μπορείς να δεις φωτογραφίες με τη διαδικασία βήμα- βήμα καθώς και τη διατροφική ανάλυση της συνταγής

Αποξηραμένα σύκα

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
By Miss Healthy Living Serves: 30
Prep Time: 10 λεπτά Cooking Time: 2- 2,5 μέρες

Αποξηραμένα σύκα χωρίς ζάχαρη και θειώδη

Ingredients

  • 1 κιλό ώριμα σύκα

Instructions

1

Επιλέγεις ώριμα σύκα, τα πλένεις και καθαρίζεις τις φλούδες με ένα μαχαίρι. Έχουν την ιδανική ωρίμανση όταν ξεφλουδίζονται πολύ εύκολα

2

Ανοίγεις το σύκο ώστε να βεβαιωθείς πως δεν υπάρχει κάτι μέσα, κλείνεις, πατηκώνεις και τοποθετείς στον αποξηραντή

3

Για περίπου 1 κιλό σύκα χρησιμοποίησα ένα σχαράκι, επέλεξα τους 60 βαθμούς και η αποξήρανσή τους διήρκεσε 2 24ωρα

4

Τοποθετείς σε γυάλινο βάζο που ιδανικά κλείνει αεροστεγώς.

Notes

Στην Καλαμάτα τοποθετούν και φύλλα δάφνης μαζί με τα σύκα. Αν θες μπορείς να το κάνεις

Η διατροφική ανάλυση για τα αποξηραμένα σύκα 
αποξηραμένα σύκα χωρίς ζάχαρη θερμίδες σιατροφική αξία
Η διαδικασία για να φτιάξεις τα αποξηραμένα σύκα, βήμα- βήμα (πάτα πάνω στην εικόνα για μέγιστη ανάλυση)

αποξηραμένα σύκα χωρίς ζάχαρη

  •  Για να δεις που μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα αποξηραμένα σύκα, πάτα εδώ
  • Για να δεις όλα όσα έχω κάνει με τον αποξηραντή, πάτησε εδώ
Ακολούθησέ με σε FacebookInstagram, Bloglovin, PinterestYoutube και κάνε την εγγραφή σου στο Newsletter, ώστε να μη χάνεις κανένα νέο άρθρο.
Δοκίμασες τη συνταγή; Μοιράσου τη φωτογραφία στα social χρησιμοποιώντας το #miss_healthy_living_gr
Καλή σου απόλαυση!
Το περιεχόμενο αυτού του blog αποτελεί προσωπική πνευματική ιδιοκτησία. Συνεπώς, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αντιγραφή ή τροποποίησή του, χωρίς τη συγκατάθεση μου. Αν σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, ώστε να εξετάσουμε πιθανό τρόπο συνεργασίας. 

Newsletter

Ρίξτε μια ματιά και εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου