Vegan/ Αβοκάντο/ Λαχανικά/ Νηστίσιμα/ Ντομάτες/ Πιπεριές Φλωρίνης/ Σούπες

Βελούδινη, καλοκαιρινή ντοματόσουπα

ντοματόσουπα

Οι σούπες ενώ μου αρέσουν πολύ, δε με χορταίνουν, οπότε τις προτιμώ όταν θέλω ένα ελαφρύ βραδινό. Σήμερα θα σας παρουσιάσω μια πεντανόστιμη, αρωματική, θρεπτική και πανεύκολη καλοκαιρινή ντοματόσουπα μιας και προτιμάμε λαχανικά εποχής. Είναι πραγματικά εξαιρετικά νόστιμη και με την προσθήκη του αβοκάντο, εκτός του ότι αποκτά μια τέλεια, βελούδινη υφή, γίνεται ακόμη πιο θρεπτική. Άρεσε πολύ σε όλους μας και ευτυχώς και στο μωρό. Η Σοφία μάλιστα είπε ότι ήταν σαν πίτσα!

Αν σκέφτεστε να φτιάξετε την ντοματόσουπα, αλλά να μην προσθέσετε το  αβοκάντο να σας πω πως το αβοκάντο περιέχει πληθώρα και ποικιλία καροτενοειδών, που είναι και το στοιχείο που το καθιστά ένα από τα σημαντικότερα αντιφλεγμονώδη τρόφιμα. Έχει τη διπλάσια περιεκτικότητα σε κάλιο απ’ ότι η μπανάνα. Περιέχει 4 γρπρωτεΐνης και αυτό το κάνει ένα από τα φρούτα με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε αυτή. Τέλος, περιέχει βιταμίνες BKE, υψηλά επίπεδα σε φυτικές ίνες και όχι μόνο ρίχνουν την κακή χοληστερίνη, αλλά αυξάνουν και τα επίπεδα της καλής.

Στο τέλος μπορείς να δεις φωτογραφίες με τη διαδικασία βήμα- βήμα καθώς και τη διατροφική ανάλυση της συνταγής

Βελούδινη καλοκαιρινή, ντοματόσουπα

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...
By Miss Healthy Living Serves: 4 -6
Prep Time: 5 λεπτά Cooking Time: 30 λεπτά Total Time: 35 λεπτά

Βελούδινη καλοκαιρινή, ντοματόσουπα

Ingredients

  • 8-10 ώριμες ντομάτες εποχής
  • 3 πιπεριές Φλωρίνης
  • 3-4 μέτρια κρεμμύδια
  • ελαιόλαδο
  • 4 σκ.σκόρδο κομμένες σε φετάκια
  • 1 ώριμο αβοκάντο

Instructions

1

Προθερμαίνουμε το φούρνο τους 200 σε αέρα. Κόβουμε τα λαχανικά μας και τα τοποθετούμε στη λαμαρίνα του φούρνου (χωρίς να τοποθετήσουμε λαδόκολλα). Αλατίζουμε, προσθέτουμε ελαιόλαδο κατά βούληση, πιπέρι, θυμάρι και καπνιστή πάπρικα

2

Ψήνουμε στους 200 για 30-40 λεπτά. Θα εξαρτηθεί από το πόσο χοντρά έχουμε κόψει τα λαχανικά μας

3

Τοποθετούμε τα λαχανικά μαζί τα ζουμιά που έχουν βγάλει καθώς και το αβοκάντο στο μπλέντερ και χτυπάμε μέχρι να έχουμε την επιθυμητή υφή. Δοκιμάζουμε και προσθέτουμε αλάτι, πιπέρι αν χρειάζεται

4

Στο σερβίρισμα προσθέτουμε ελαιόλαδο και θυμάρι. Είναι πολύ ωραία και παγωμένη

Η διατροφική ανάλυση για την ντοματόσουπα

ντοματόσουπα-θερμίδες-διατροφική-ανάλυση

Η διαδικασία για να φτιάξετε την καλοκαιρινή ντοματόσουπα, βήμα- βήμα

ντοματόσπουπα 4

  • Για να τη συνδυάσεις με σπιτικά κρουτόν, πάτα εδώ
  • Για να θυμηθείτε την χειμωνιάτικη ντοματόσουπα, πατήστε εδώ
Ακολουθήστε με σε Facebook, Instagram, Bloglovin, PinterestYoutube και εγγραφείτε στο Newsletter, ώστε να μη χάνετε κανένα άρθρο.
Το δοκιμάσατε ? Ανεβάστε τη φωτογραφία στα social χρησιμοποιώντας το #miss_healthy_living_gr
Καλή σας απόλαυση!
  • Η Cons_papaio έφτιαξε τη ντοματόσουπα και είπε “Ήταν πεντανόστιμη και πάρα πολύ εύκολη! Όλες οι συνταγές σου είναι μία και μία! Ευχαριστούμε πολύ! Μέχρι και ο άντρας μου, που ξίνισε στην αρχή ότι θα φάμε Κυριακάτικα κρύα σούπα δεν το πίστευε ότι ήταν τόσο νόστιμη

ντοματόσουπα

  • Η Ευδοκία έφτιαξε τη ντοματόσουπα και είπε “Σούπερ ντοματόσουπα.  Αν και δεν είχα αβοκάντο, βγήκε εξίσου τέλειο!! Το συνδύασα με κρουτόν!”
Το περιεχόμενο αυτού του blog αποτελεί προσωπική πνευματική ιδιοκτησία. Συνεπώς, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αντιγραφή ή τροποποίησή του, χωρίς τη συγκατάθεση μου. Αν σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, ώστε να εξετάσουμε πιθανό τρόπο συνεργασίας. 

Newsletter

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.