Νηστίσιμα/ Ξηροί καρποί/ Πρωϊνό/ Φυτικά γάλατα/ Χωρίς Μαγείρεμα

Γάλα από αμύγδαλα (αμυγδαλόγαλα)‏

Σπιτικό αμυγδαλόγαλο

Πέρα από το μητρικό, δεν έχω πιει ποτέ μου άλλο γάλα. Ναι, αλήθεια, και όμως μεγάλωσα, ψήλωσα (1,73), δεν έχω έλλειψη ασβεστίου, γέννησα, θήλασα 19 μήνες τη Σοφία, 12 μήνες την Έρια και είμαι μια χαρά. Όλα αυτά τα χρόνια όμως, κατανάλωνα τυριά και γιαούρτι

Το γάλα αμυγδάλου είναι πολύ γνωστό, ακόμα και ο μη φυτοφάγοι το γνωρίζουν και ενδεχομένως να το έχουν δοκιμάσει έστω και μια φορά κυρίως σε περιόδους νηστείας. Εγώ πάλι, δεν είχα δοκιμάσει ποτέ. Η πρώτη μου εμπειρία ήταν με έτοιμο. Αγόρασα ένα το οποίο ήταν με τα λιγότερα επιπλέον συστατικά (ζάχαρη, συντηρητικά, αρώματα κλπ.). Μόλις σήκωσα το ποτήρι και είδα το άσπρο υγρό σε τόσο κοντινή απόσταση, με έπιασε ένα σφίξιμο στο στομάχι. «Ωχ!!, τι γίνεται τώρα σκέφτηκα. Ενώ γενικά μου αρέσει η μυρωδιά του αμυγδάλου, στο γάλα με φρίκαρε λίγο. Αφήστε που νόμιζα ότι έχουν προσθέσει άρωμα για να μας πείσουν ότι είναι φυσικό (καχύποπτη…). Ήθελα να δοκιμάσω όμως έστω και μια γουλιά χωρίς την προσθήκη κάποιου άλλου υλικού, ώστε να ξέρω ποια είναι η γεύση του. Πλέον, μπορώ να πω με σιγουριά, ότι σκέτο, χωρίς την προσθήκη γλυκαντικής ουσίας ή φρούτων, κυμαίνεται ανάμεσα στο αδιάφορο και πλησιάζει επικίνδυνα το δε τρελάθηκα κιόλας. Με φρέσκα φρούτα όμως και λίγο μέλι μου άρεσε πάαααααρα πολύ. 

 Αν αναρωτιέστε γιατί σας το παρουσιάζω σήμερα είναι γιατί πρώτον σ’ εσάς μπορεί να αρέσει και σκέτο, δεύτερον διότι είναι μια εξαιρετική βάση για milkshakes, smoothies, τυριά και άλλα πολλά και τρίτον επειδή είναι ιδανικό γι’ αυτούς που δεν μπορούν ή δε θέλουν να πιούν γάλα αγελαδινό η κατσικίσιο γάλα.  
Στα υπέρ του είναι ότι χωνεύεται πολύ εύκολα, δεν περιέχει χοληστερίνη κορεσμένα λιπαρά, γλουτένη και λακτόζη αλλά ακόρεστα λιπαρά που σημαίνει ότι βοηθά στην μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων. Τα 100 γρ γάλα αμυγδάλου έχουν μόλις 12 θερμίδες,  0,97 γρ λιπαρά  και  156 mg ασβέστιο. Την πάστα που μένει μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε σε κέικ, cheesecake, φυτικά τυριά, ακόμη και να την αναμίξετε με φρούτα και μέλι ή να προσθέσετε αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο και κάποιο μυρωδικό και να την απλώσετε σε παξιμάδια.

Γάλα από αμύγδαλα (αμυγδαλόγαλα)‏

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
By Miss Healthy Living Serves: 2-4

Σπιτικό γάλα αμυγδάλου χωρίς ζάχαρη, συντηρητικά και βελτιωτικά γεύσης

Ingredients

  • 100 γρ αμύγδαλα (ανάλατα και άψητα - με ή χωρίς φλούδα - ότι θέλετε)
  • 500 γρ νερό

Instructions

1

Αν τα αμύγδαλα είναι με φλούδα, τους βάζουμε ζεστό νερό και όταν κρυώσουν τα ξεφλουδίζουμε

2

Εφόσον ξεφλουδίσαμε τα αμύγδαλα, τα αφήνουμε να μουλιάσουν στο νερό για 10-12 ώρες

3

Βάζουμε τα αμύγδαλα και το νερό στο οποίο μούλιασαν στο μπλέντερ και πολτοποιούμε

4

Σουρώνουμε και διατηρούμε το φυτικό μας γάλα στο ψυγείο για 2-3 μέρες

Θα πρέπει βέβαια να ομολογήσω, ότι το σπιτικό γάλα αμυγδάλου, είναι καλύτερο από το έτοιμο. Εσείς πίνετε; Αν, ναι, το φτιάχνετε μόνοι σας ή το παίρνετε έτοιμο;

Για να δείτε και άλλα φυτικά γάλατα, πατήστε εδώ
Ακολουθήστε με σε Facebook, Instagram, Bloglovin και εγγραφείτε στο Newsletter, ώστε να μη χάνετε κανένα άρθρο
Το φτιάξατε? Περιμένω να μου στείλετε τις δικές σας φωτογραφίες καθώς και το πως σας φάνηκε!
Καλή σας απόλαυση!

 

Το περιεχόμενο αυτού του blog αποτελεί προσωπική πνευματική ιδιοκτησία. Συνεπώς, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αντιγραφή ή τροποποίησή του, χωρίς τη συγκατάθεση μου. Αν σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, ώστε να εξετάσουμε πιθανό τρόπο συνεργασίας. 

Newsletter

Ρίξτε μια ματιά και εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου

seventeen + three =