Σώμα/ Υγιεινές Συνήθειες

Γιατί βάζω τα πόδια μου κάθε μέρα για 10 λεπτά στον τοίχο

τα πόδια-στον-τοίχο

Επειδή το να βάζει κάποιος τα πόδια του καθημερινά, μόλις για 10 λεπτά στον τοίχο, είναι ένα από τα πολύ σημαντικά «δώρα» που μπορεί να κάνει στον εαυτό του, γι’ αυτό διάβασε πολύ προσεχτικά όσα σου γράφω παρακάτω.

Τι είναι πάλι αυτό;

Ξεκινώντας να σου πω ότι η άσκηση αυτή λέγεται «Viparita Karani» στη  yoga. Στα Σανσκριτικά «Viparita» σημαίνει «αναστρέφω» και «Karani»  σημαίνει δράση. Μη τρομάζεις όμως, δεν είναι απαραίτητο να είσαι δεινός yogi για να την εκτελέσεις γιατί, ευτυχώς για σένα,  υπάρχουν αρκετές παραλλαγές, εξίσου ωφέλιμες, ανάλογα το επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης.

τα πόδια-στον-τοίχο

Τι πρέπει να κάνω;

Απλώς ξάπλωσε στο πάτωμα ή στο κρεβάτι σου και ακούμπησε τα πόδια σου τεντωμένα στον τοίχο με τις πατούσες σου να είναι flex -παράλληλες προς το ταβάνι δηλαδή. Ξεκίνα να εισπνέεις και να εκπνέεις συνειδητά από τη μύτη και προσπάθησε να αποβάλλεις οποιαδήποτε σκέψη, ώστε να αδειάσεις το μυαλό σου. Αν θες μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα μαξιλάρι, όπως βλέπεις και στη φωτογραφία παρακάτω. Δοκίμασε το και δες τι σου ταιριάζει περισσότερο. 

τα πόδια-στον-τοίχο
Γιατί να το κάνω;

Γιατί να το κάνεις; Μα κυριολεκτικά κάνοντας τίποτα μπορείς να έχεις αμέτρητα ωφέλη, τα οποία εκτός του ότι είναι άμεσα αντιληπτά, είναι και μακροπρόθεσμα.

Πιο συγκεκριμένα:
  • Θα χαλαρώσεις και θα μειωθεί το στρες
  • θα ξεκουράσεις την καρδιά σου  
  • θα χωνέψεις πιο εύκολα
  • θα ενισχύσεις το ανοσοποιητικό, πνεύμονες, εγκέφαλο και νευρικό σύστημα 
  • θα προλάβεις τυχόν ασθένειες του αναπνευστικού συστήματος, κρυολογήματα και αμυγδαλίτιδες 
  • θα μειωθούν προβλήματα σε κιρσούς (εάν υπάρχουν)
  • θα υποχωρήσουν τυχόν πρηξίματα από την ορθοστασία
  • θα μειωθούν τυχόν πόνοι σε γόνατα
  • θα ξεκουραστείς πιo γρήγορα μετά την προπόνηση σου 
  • θα κοιμηθείς πιο εύκολα αν το κάνεις πριν τη βραδινή κατάκλιση 
  • θα εξαλείψεις με φυσικό τρόπο τις ρυτίδες 

 

τα πόδια-στον-τοίχο

Πόση ώρα πρέπει να μείνω με τα πόδια στον τοίχο;

Αυτό εξαρτάται από τη φυσική σου κατάσταση, τα κιλά σου και την κούραση σου. Συνήθως στα πέντε πρώτα λεπτά αρχίζουν να μουδιάζουν τα πόδια επειδή κατεβαίνει το αίμα. Από εκείνη τη στιγμή, θα τα αφήσεις όση ώρα ακόμη αντέχεις, μέχρι να μουδιάσουν τα πόδια σου, χωρίς όμως να φτάσεις σε σημείο να μην αισθάνεσαι άνετα. Ξεκίνα να το κάνεις, άκου το σώμα σου και θα καταλάβεις πότε πρέπει να τα κατεβάσεις.

Πότε πρέπει να το αποφεύγω;

Αυτή η asana – στάση δεν ενδείκνυται σε περιπτώσεις ιγμορίτιδας και ωτίτιδας, αφού η μεγάλη ροή αίματος στο κεφάλι θα μπορούσε να επιτείνει αυτές τις μολύνσεις. Θα πρέπει βέβαια να αποφεύγεται και σε περιπτώσεςι υπέρτασης

Τι λες θα το δοκιμάσεις; Θα χαρώ πολύ να μοιραστείς μαζί μου τη δική σου υγιεινή συνήθεια.
Ακολούθησε με σε FacebookInstagram, Bloglovin, PinterestYoutube και κάνε την εγγραφή σου στο Newsletter, ώστε να μη χάνεις κανένα νέο άρθρο.
Δοκίμασες τη συνταγή; Μοιράσου τη φωτογραφία στα social χρησιμοποιώντας το #miss_healthy_living_gr
Καλή σας απόλαυση!
Το περιεχόμενο αυτού του blog αποτελεί προσωπική πνευματική ιδιοκτησία. Συνεπώς, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αντιγραφή ή τροποποίησή του, χωρίς τη συγκατάθεση μου. Αν σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, ώστε να εξετάσουμε πιθανό τρόπο συνεργασίας. 

Newsletter

Ρίξτε μια ματιά και εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου