Αβοκάντο/ Διεθνής Κουζίνα/ Μπουφές/ Νηστίσιμα/ Ντιπ/ Ντοματίνια/ Ορεκτικά/ Σνακ/ Χωρίς Μαγείρεμα

Γουακαμόλε, το απόλυτο ντιπ

γουακαμόλε

Γουακαμόλε έχετε δοκιμάσει? Πλέον υπάρχει στον κατάλογο πολλών εστιατορίων, χωρίς να προσφέρουν απαραίτητα Μεξικάνικη κουζίνα. Αν δεν έχετε δοκιμάσει, θα σας πρότεινα να το φτιάξετε. Ακόμη και αν δε σας αρέσει το αβοκάντο (και εγώ δεν τρελαίνομαι), σε αυτό το ντιπ, χάρη στα υπόλοιπα υλικά, είναι πολύ νόστιμοχορταστικό και κυρίως θρεπτικό.

Το αβοκάντο περιέχει πληθώρα και ποικιλία καροτενοειδών, που είναι και το στοιχείο που το καθιστά ένα από τα σημαντικότερα αντιφλεγμονώδη τρόφιμα. Έχει τη διπλάσια περιεκτικότητα σε κάλιο απ’ ότι η μπανάνα. Περιέχει 4 γρπρωτεΐνης και αυτό το κάνει ένα από τα φρούτα με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε αυτή. Τέλος, περιέχει βιταμίνες BKE, υψηλά επίπεδα σε φυτικές ίνες και όχι μόνο ρίχνουν την κακή χοληστερίνη, αλλά αυξάνουν και τα επίπεδα της καλής.

Στο τέλος μπορείς να δεις φωτογραφίες με τη διαδικασία βήμα- βήμα καθώς και τη διατροφική ανάλυση της συνταγής

Γουακαμόλε

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...
By Miss Healthy Living Serves: 4
Prep Time: 3 λεπτά

Γουακαμόλε

Ingredients

  • 1 ώριμο αβοκάντο (χρησιμοποίησα Ελληνικό Κρήτης)
  • 6-8 τοματίνια κομμένα στα 4 ή μια μικρή ντομάτα ψιλοκομμένη
  • ελαιόλαδο
  • αλάτι (χρησιμοποίησα θαλασσινό)
  • πάπρικα ή τσίλι
  • 1-2 κ.σ κρεμμύδι ξερό ή φρέσκο, ψιλοκομμένο
  • χυμό από λάιμ ή λεμόνι
  • 1 κ.σ ψιλοκομμένο μαϊντανό ή κόλιανδρο

Instructions

1

Καθαρίζουμε το αβοκάντο. Το κόβουμε περιμετρικά και στρίβουμε τα 2 μέρη ώστε να ανοίξει. Βγάζουμε το κουκούτσι, τοποθετούμε το αβοκάντο σε ένα μπολ και το λιώνουμε με ένα πιρούνι ή με ραβδομπλέντερ για πιο κρεμώδες αποτέλεσμα.

2

Προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά. Δοκιμάζουμε και διορθώνουμε τη γεύση με αλάτι, λεμόνι ή κάποιο από τα μπαχαρικά

Η διατροφική ανάλυση για τo γουακαμόλε

γουακαμόλε θερμίδες διατροφική ανάλυση

γουακαμόλε 2

Tips:
  • Τρίψτε τις φλούδες από το αβοκάντο στο πρόσωπό σας για άμεση ενυδάτωση
Ακολουθήστε με σε Facebook, Instagram, Bloglovin, PinterestYoutube και εγγραφείτε στο Newsletter, ώστε να μη χάνετε κανένα άρθρο.
Το δοκιμάσατε ? Ανεβάστε τη φωτογραφία στα social χρησιμοποιώντας το #miss_healthy_living_gr
  • Η Μαρία είπε “Έφτιαξα το γουακαμόλε με τορτιγια ολικής στη λαδόκολλα, όπως έκανες τις αραβικές πίτες. Υπέροχο βγήκε… Θα το φτιάξω ξανά το μόνο σίγουρο 😊” 

γουακαμόλε με σπιτικα νάτσος

Καλή σας απόλαυση!

Το περιεχόμενο αυτού του blog αποτελεί προσωπική πνευματική ιδιοκτησία. Συνεπώς, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αντιγραφή ή τροποποίησή του, χωρίς τη συγκατάθεση μου. Αν σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, ώστε να εξετάσουμε πιθανό τρόπο συνεργασίας. 

Newsletter

You Might Also Like

2 Σχόλια

  • Reply
    Μαρία Τζαβαρα
    18/11/2019 at 02:57

    Ευαγγελία μου ευχαριστώ πολύ για τις συνταγές σου….. συγχαρητήρια για την προσπάθειά σου είσαι ακριβώς στο πνεύμα μου…..θα σε ακολουθώ κ παρακολουθώ….σε ασπάζομαι.

    • Reply
      Miss Healthy Living
      18/11/2019 at 09:07

      Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, χαίρομαι πολύ! Θα περιμένω ξανά μήνυμά σου με χαρά!

    Leave a Reply

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.