Κινόα/ Μπάρες δημητριακών/ Νηστίσιμα/ Ξηροί καρποί/ Πρωϊνό/ Σνακ

Μπάρες με κινόα, λεμόνι, βρώμη και αμύγδαλα

Μπάρες λεμονιού με κινόα

Μπάρες με κινόα, λεμόνι, βρώμη και αμύγδαλα. Άλλη μια πρόταση για σπιτικές μπάρες δημητριακών χωρίς ζάχαρη σας έχω σήμερα. Γνωρίζω ότι δεν είναι ιδιαίτερα φωτογενείς, ώστε να τις επιθυμήσετε με την πρώτη ματιά, είναι όμως υπέροχα αρωματικές, γλυκές όσο πρέπει, και τόσο μα τόσο χορταστικές! Δε θα σας κουράσω με τη θρεπτική τους αξία, μια ματιά στα υλικά είναι παραπάνω από αρκετή ώστε να το διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι. Προτιμώ να εστιάσω στη φίνα γεύση τους, η οποία οφείλεται στο ξύσμα λεμονιού. Μεθυστικό άρωμα που ταιριάζει καρμικά με το μέλι, πραγματικά απίθανος συνδυασμός. Πιστέψτε με, θα προσφέρει επική απόλαυση ακόμη και στον πιο απαιτητικό ουρανίσκο.

Τι αλλαγές μπορώ να κάνω στις μπάρες με κινόα, λεμόνι, βρώμη και αμύγδαλα;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σταφίδες ή όποιο άλλο αποξηραμένο φρούτο έχετε και σας αρέσει.

Μπορείτε να βάλετε αμυγδαλόψυχα αντί για βρώμη 

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σιρόπι αγαύης αντί για μέλι

Μπάρες λεμονιού με κινόα 2

Στο τέλος μπορείτε να δείτε φωτογραφίες με τη διαδικασία βήμα- βήμα καθώς και τη διατροφική ανάλυση της συνταγής

Μπάρες λεμονιού με κινόα, βρώμη, αμύγδαλα και blueberries, χωρίς βούτυρο και ζάχαρη

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
By Miss Healthy Living Serves: 10
Prep Time: 5 λεπτά Cooking Time: 30 λεπτά

Μπάρες λεμονιού με κινόα, βρώμη, αμύγδαλα και blueberries, χωρίς βούτυρο και ζάχαρη

Ingredients

  • 200 - 220 γρ νιφάδες βρώμης
  • 60 γρ κινόα ωμή (180 γρ βρασμένη)
  • 50 γρ blueberries χωρίς ζάχαρη ή ότι άλλο αποξηραμένο φρούτο σας αρέσει
  • 70 γρ αμύγδαλα (χρησιμοποίησα ανάλατα και άψητα)
  • 40 γρ ελαιόλαδο
  • 100 γρ μέλι ή σιρόπι αγαύης
  • μια τσιμπιά αλάτι
  • ξύσμα από λεμόνι βιολογικό και ακέρωτο (χρησιμοποίησα 2 μεγάλα)
  • 20 γρ νερό

Instructions

1

Τοποθετούμε την ωμή κινόα μέσα σε ένα σουρωτήρι και την ξεπλένουμε για 1 λεπτό κάτω από τρεχούμενο νερό

2

Την βράζουμε για 10-15 λεπτά μέχρι να είναι έτοιμη

3

Όσο βράζουμε την κινόα ετοιμάζουμε τα υπόλοιπα υλικά

4

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 σε αέρα και τοποθετούμε λαδόκολλα σε ένα μακρόστενο ταψί για κέικ

5

Τοποθετούμε τα αμύγδαλα στο μπλέντερ και χτυπάμε μέχρι να γίνουν σκόνη

6

Τοποθετούμε τα τριμμένα αμύγδαλα σε ένα μπολ και προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά εκτός από την κινόα

7

Όταν βράσει η κινόα την ξεπλένουμε πολύ καλά και την αδειάζουμε στο μπολ με όλα τα υπόλοιπα υλικά. Ανακατεύουμε με ένα πιρούνι, δοκιμάζουμε, προσθέτουμε κάτι αν πιστεύουμε ότι χρειάζεται και αδειάζουμε στο ταψάκι μας

8

Ψήνουμε για 30-32 λεπτά στους 180 σε αέρα

Η διατροφική ανάλυση για τις μπάρες με κινόα

Μπάρες-με-κινόα-και-βρώμη-θερμίδες-διατροφική-ανάλυση

Η διαδικασία για να φτιάξετε τις μπάρες με κινόα, βήμα- βήμα
Μπάρες λεμονιού με κινόα 5
  • Για να δείτε και άλλες μπάρες δημητριακών χωρίς ζάχαρηπατήστε εδώ
Ακολουθήστε με σε Facebook, Instagram, Bloglovin, PinterestYoutube και εγγραφείτε στο Newsletter, ώστε να μη χάνετε κανένα άρθρο.
Το δοκιμάσατε ? Ανεβάστε τη φωτογραφία στα social χρησιμοποιώντας το #miss_healthy_living_gr
Καλή σας απόλαυση!
Το περιεχόμενο αυτού του blog αποτελεί προσωπική πνευματική ιδιοκτησία. Συνεπώς, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αντιγραφή ή τροποποίησή του, χωρίς τη συγκατάθεση μου. Αν σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, ώστε να εξετάσουμε πιθανό τρόπο συνεργασίας. 

Newsletter

Ρίξτε μια ματιά και εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου