Κάν΄το μόνη σου/ Μπάρες δημητριακών/ Νηστίσιμα/ Πρωϊνό/ Σνακ

Πανεύκολες, υγιεινές μπάρες χωρίς ζάχαρη με 3 υλικά‏

μπάρες δημητριακών χωρίς ζάχαρη με 3 υλικά

Οι μπάρες χωρίς ζάχαρη που σας προτείνω σήμερα, είναι βόμβα ενέργειας και θρεπτικών συστατικών. Πιστεύω ότι αξίζει να κοιτάξετε τα συστατικά των έτοιμων, καθώς και των δημητριακών και να αναρωτηθείτε κατά πόσο προσφέρετε το καλύτερο στον εαυτό σας, στα παιδιά σας και γενικά στους ανθρώπους για τους οποίους νοιάζεστε

Τι αλλαγές μπορώ να κάνω στις μπάρες χωρίς ζάχαρη;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χουρμάδες αντί για σταφίδες. Προσοχή όμως, προσέξτε να αγοράσετε χουρμάδες χωρίς συντηρηρικά και να μην περιέχουν σιρόπι γλυκόζης ή καλαμποκιού! Αντί για φουντούκια μπορείτε να βάλετε αμύγδαλα, πεκάν ή μακαντάμια.

Ποια η διατροφική αξία της σταφίδας;

H σταφίδα είναι ένα διατροφικός θησαυρός, καθώς είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές ιδιότητες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β , βιταμίνη Α, βιταμίνη C, φυλλικό οξύ, κάλιο, σίδηρο και φυτικές ίνες που βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης και  του κινδύνου του καρκίνου του ορθού. Επίσης, έχουν  αντιμικροβιακές ιδιότητες, οι οποίες εμποδίζουν την ανάπτυξη τερηδόνας, ουλίτιδας και οδοντικής πλάκας. Η γλυκύτητα της οφείλεται στη μεγάλη περιεκτικότητά της σε φρουκτόζη, η οποία έχει πολύ χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη (19) έναντι της γλυκόζης (100) και ως αποτέλεσμα η σταφίδα έχει μέτριο γλυκαιμικό δείκτη (55-63). Τέλος, το ψήσιμο δεν φαίνεται να στερεί τίποτε από την αντιοξειδωτική της δράση.

Στο τέλος μπορείτε να δείτε φωτογραφίες με τη διαδικασία βήμα- βήμα καθώς και τη διατροφική ανάλυση της συνταγής

Πανεύκολες υγιεινές μπάρες με 3 υλικά‏

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 votes, average: 4,80 out of 5)
Loading...
By Miss Healthy Living Serves: 12
Prep Time: 3 λεπτά Cooking Time: 15 λεπτά

Σπιτικές μπάρες δημητριακών χωρίς ζάχαρη

Ingredients

  • 200 γρ αποξηραμένη σταφίδα (σουλτανίνα)
  • 120 γρ αποξηραμένη σταφίδα (μαύρη)
  • 130 γρ νιφάδες βρώμης
  • 100 γρ φουντούκια ανάλατα και άψητα

Instructions

1

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς στον αέρα και καλύπτουμε το ταψάκι μας με λαδόκολλα

2

Χτυπάμε τα φουντούκια ελαφρώς στο μπλέντερ. Τα τοποθετούμε σε ένα μπολ και συνεχίζουμε με τις σταφίδες

3

Χτυπάμε τις σταφίδες στο μπλέντερ μέχρι να έχουμε μια μαλακή μάζα (προτείνω να το κάνετε σε 3-4 δόσεις)

4

Σε βαθύ μπολ, βάζουμε τις λιωμένες σταφίδες,τις νιφάδες βρώμης, τα φουντούκια και ανακατεύουμε καλά με ένα πιρούνι. Θα χρειαστεί να ανακατέψετε για 3-4 λεπτά ώστε να ενωματωθούν πλήρως η βρώμη και τα φουντούκια.

5

Αν και στην αρχή θα πιστεύετε ότι πρέπει να προσθέσετε νερό, δε χρειάζεται να το κάνετε

6

Απλώνουμε στο ταψάκι και ψήνουμε για 15 λεπτά

7

Κόβουμε, αφήνουμε να κρυώσουν και διατηρούμε στο ψυγείο

Η διατροφική ανάλυση για τις μπάρες χωρίς ζάχαρη

μπάρες-χωρίς-ζάχαρη-θερμίδες-διατροφική-ανάλυση

Η διαδικασία για να φτιάξετε τις μπάρες χωρίς ζάχαρη, βήμα- βήμα

Ακολουθήστε με σε FacebookInstagram, Bloglovin, PinterestYoutube και εγγραφείτε στο Newsletter, ώστε να μη χάνετε κανένα άρθρο.
Το δοκιμάσατε ? Ανεβάστε τη φωτογραφία στα social χρησιμοποιώντας το #miss_healthy_living_gr
Καλή σας απόλαυση!

 

Το περιεχόμενο αυτού του blog αποτελεί προσωπική πνευματική ιδιοκτησία. Συνεπώς, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αντιγραφή ή τροποποίησή του, χωρίς τη συγκατάθεση μου. Αν σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, ώστε να εξετάσουμε πιθανό τρόπο συνεργασίας. 

Newsletter

Ρίξτε μια ματιά και εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου