Do It Like Miss Healthy Living/ My Diary

Πως να διώξεις τα κιλά των γιορτών

πως να διώξεις τα κιλά των γιορτών

Πως να διώξεις τα κιλά των γιορτών, πως να επανέλθεις μετά την κραιπάλη των τελευταίων ημερών.  Έλαβα πολλά μηνύματα με αυτή την ερώτηση και αποφάσισα να καταγράψω τι κάνω εγώ σε αυτή την περίπτωση.

Τι να μην κάνεις

Το πιο σημαντικό είναι να μην αγχωθείς και καταφύγεις σε ακραίες και επικίνδυνες για την υγεία σου λύσεις. Και για να γίνω πιο συγκεκριμένη:

  • να μην πάρεις χάπια αδυνατίσματος
  • ούτε βέβαια φόρμουλες που υποκαθιστούν γεύματα
  • πες όχι σε χημικές δίαιτες
  • ούτε καν δίαιτες χωρίς υδατάνθρακες
  • με τίποτα λαχανόσουπες και μονοφαγία

Αφού λοιπόν δεν κάνεις τα παραπάνω, θα σου πρότεινα να μη ζυγιστείς. Το τζιν σου που στένεψε είναι σε θέση να σου δώσει πλήρη εικόνα για την κατάστασή σου. Δεν υπάρχει λόγος λοιπόν να ζυγιστείς γιατί το νούμερο που θα δεις και θα φρικάρεις είναι πλασματικό, δεν πήρες 3 κιλά λίπους αφού τα περισσότερα είναι κατακράτηση.

τζιν που δε κουμπώνει

Αφού λοιπόν είπαμε τι δε θα κάνεις, ας σου πω επιτέλους τι να κάνεις ή καλύτερα τι κάνω εγώ. Εσύ αν θεωρείς πως κάτι από αυτά σου ταιριάζει, μπορείς να το ακολουθήσεις αλλιώς…μία ακόμη άχρηστη πληροφορία

Εγώ λοιπόν όταν ξεφεύγω, είναι δύσκολο να επανέλθω. Δεν ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που ξεφεύγουν 2-3 μέρες και την επόμενη όλα καλά συνεχίζουν τη σωστή διατροφή. Είναι δύσκολο να ξαναμαζευτώ, το στομάχι μου ή ο εγκέφαλος μου ζητάνε φαγητό, πολύ φαγητό. Έτσι αυτό που κάνω είναι να μειώσω σταδιακά τις επιπλέον θερμίδες, μου δίνω δηλαδή αυτό που έχω ανάγκη, απλά προσπαθώ να το περιορίσω όσο περισσότερο μπορώ.

Τι κάνω για να διώξω τα κιλά των γιορτών
Αυξάνω τη γυμναστική μου. Θα κάνω δηλαδή κάθε μέρα γυμναστική, κυρίως αερόβια (περπάτημα στο διάδρομο ή έξω) για τουλάχιστον μια ώρα. Αν δεν προλαβαίνεις απλά ξύπνα τπ πρωί νωρίτερα.

οφέλη από το περπάτημα

Πίνω περισσότερο νερό. Δεν το παρακάνω όμως. Δεν έχει νόημα να πιω 3 λίτρα νερό, δεν φεύγει το λίπος με το νερό, θα με βοηθήσει πάρα πολύ όμως στην ενυδάτωση του οργανισμού μου αλλά και στο να ξεφορτωθώ την κατακράτηση.

Κοιμάμαι αρκετά. Να θυμάσαι πως όσο περισσότερη η κούραση, τόσο περισσότερες οι πιθανότητες να ζητήσεις έξτρα φαγητό και αυτό ισχύει καθ ‘ όλη υη διάρκεια της χρονιάς.

Αυξάνω την ποσότητα της σαλάτας που καταναλώνω. Υπό κανονικές συνθήκες τρώω 2 σαλάτες την ημέρα μία το μεσημέρι και μία το βράδυ. Όταν όμως θέλω να επανέλθω μπορεί να φάω και το απόγευμα ή ωμά καρότα. Προσοχή στο ελαιόλαδο, να μην ξεπερνάει την 1 κουταλιά της σούπας. Συνταγές για σαλάτες μπορείς να βρεις εδώ 

Δεν τρώω ξηρούς καρπούς. Για λίγες μέρες τους αποφεύγω. Μπορεί να είναι σούπερ τροφή αλλά έχουν  αρκετές θερμίδες και δεν με κρατάνε χορτάτη

Καταναλώνω άπαχη πρωτεΐνη. Έτσι κ αλλιώς αποφεύγω το κόκκινο κρέας. Τις μέρες που προσέχω όμως φροντίζω να υπάρχει στα 2 κύρια γεύματα της ημέρας άπαχη πρωτεΐνη όπως φρέσκο ψάρι, αυγό ή κοτόπουλο στήθος.

Επιλέγω σύνθετους υδατάνθρακες για να με κρατήσουν χορτάτη. Βρόμη, αρτοσκευάσματα με αλεύρι ολικής ή Ζέας, γκρανόλα χωρίς ζάχαρη κ.α

Τρώω κάτι γλυκό μετά το γεύμα μου. Επιλέγω φρέσκους χουρμάδες, αποξηραμένα φρούτα ή ένα μικρό κομμάτι κουβερτούρας.

Κάνω σάουνα. Κάνω σάουνα για να ξεφορτωθώ τα περιττά υγρά. Διάβασε εδώ τα πάντα για τη σάουνα

ατομική σάουνα

Μετά από 2 το πολύ 3 μέρες είμαι σε θέση να ακολουθήσω το καθημερινό μου διαιτολόγιο, συνεχίζω την γυμναστική μου και σε 7- 10 μέρες έχω ξεφορτωθεί τα περιττά κιλά και έχω κρατήσει μόνο τις όμορφες αναμνήσεις με τα αγαπημένα μου πρόσωπα! Σε περίπτωση όμως που δεν πρόκειται για 2-3 κιλά σε κανονικό βάρος, καλό θα ήταν να επισκεφτείς έναν κλινικό διαιτολόγο – διατροφολόγο, ο οποίος είναι ο πλέον κατάλληλος να σε βοηθήσει.

Ελπίζω να βρήκες χρήσιμο το σημερινό άρθρο. Αν σου άρεσε αυτή η κατηγορία θεμάτων, απλά πες το μου γιατί έχω να σου πω πάρα πολλά ακόμη αλλά δεν γνωρίζω αν το θέλεις και εσύ αυτό. 

  • Για να δεις και άλλα άρθρα στην κατηγορία Do It Like Miss Healthy Living, πάτα εδώ
  • Για να δεις και άλλα άρθρα στην κατηγορία My Diary, πάτα εδώ
Ακολούθησέ με σε FacebookInstagram, Bloglovin, PinterestYoutube και κάνε την εγγραφή σου στο Newsletter, ώστε να μη χάνεις κανένα νέο άρθρο.
Δοκίμασες τη συνταγή; Μοιράσου τη φωτογραφία στα social χρησιμοποιώντας το #miss_healthy_living_gr
Καλή σου απόλαυση!
Το περιεχόμενο αυτού του blog αποτελεί προσωπική πνευματική ιδιοκτησία. Συνεπώς, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αντιγραφή ή τροποποίησή του, χωρίς τη συγκατάθεση μου. Αν σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, ώστε να εξετάσουμε πιθανό τρόπο συνεργασίας. 

Newsletter

Ρίξτε μια ματιά και εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου