Green Life

Πώς να αντιμετωπίσεις τις αϋπνίες με φυσικό τρόπο

Πώς να αντιμετωπίσεις τις αϋπνίες με φυσικό τρόπο

Πώς να αντιμετωπίσεις τις αϋπνίες με φυσικό τρόπο. Πρόσφατα έλαβα αυτή την ερώτηση από μία φίλη – αναγνώστρια και συνειδητοποίησα πώς έπρεπε να κάνω ολόκληρο άρθρο, γιατί ειδικά τώρα την περίοδο του Κορωνοϊού, είναι πιο επίκαιρο από ποτέ.

Το να μην μπορεί να κοιμηθεί κάποιος είναι πραγματικό βασανιστήριο. Αυτό μπορεί να συμβαίνει για πολλούς και διαφορετικούς λόγους. Οι δυσκολίες στον ύπνο μπορεί να οφείλονται είτε σε εξωγενείς παράγοντες, όπως διεγερτικά ποτά, προβλήματα δυσπεψίας, είτε σε ψυχολογικούς παράγοντες όπως άγχος, αβεβαιότητα, θλίψη. 

Για να νικήσεις λοιπόν τις αϋπνίες ή διαταραχές ύπνου πρέπει να δοκιμάσεις να κάνεις τα παρακάτω. Όσο περισσότερα ακολουθήσεις τόσο πιο άμεσο και μόνιμο θα είναι το αποτέλεσμα.

Είναι πολύ σημαντικό να αποφεύγεις:

1.  Να καταναλώνεις καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας διεγερτικά ροφήματα όπως καφέ, σοκολάτα, τσάι, αναψυκτικά τύπου κόλα

2. Τρόφιμα πλούσια σε ζάχαρη, σοκολάτα, κακάο. Προσοχή χρειάζεται και στην κρυμμένη ζάχαρη που βρίσκεται σε όλα τα έτοιμα προϊόντα

3. Την έντονη γυμναστική αργά το βράδυ

4. Να φας βαριά και πλούσια σε λιπαρά φαγητά αργά το βράδυ

5. Την τηλεόραση αλλά και το κινητό πριν κοιμηθείς

Πώς να αντιμετωπίσεις τις αϋπνίες με φυσικό τρόπο

Είναι εξίσου σημαντικό να:

1. Προσθέσεις στην καθημερινότητά σου ροφήματα όπως χαμομήλι, τίλιο, βαλεριάνα που έχουν έντονη καταπραϋντική δράση. Αν σε ενοχλεί η μυρωδιά της Βαλεριάνας, μπορείς να την καταναλώσεις ωμή ως σαλάτα. Υπάρχει σε όλα τα σούπερ μάρκετ και είναι πραγματικά πολύ νόστιμη και θρεπτική.

2. Ακούς χαλαρωτική μουσική πριν κοιμηθείς ή και κατά τη διάρκεια του ύπνου. Στο youtube κάνοντας τη σχετική αναζήτηση θα βρεις αμέτρητες επιλογές

3. Kάνεις ένα ζεστό και χαλαρωτικό μπάνιο πριν τον ύπνο. Υπάρχουν ακόμη και ειδικά αφρόλουτρα, αν δε βρεις, μπορείς απλά να προσθέσεις 2 σταγόνες λεβάντας στο σφουγγάρι σου 

4. Έχεις χαμηλό φωτισμό στο δωμάτιό σου

5. Ψεκάζεις το μαξιλάρι σου αλλά και το δωμάτιό σου με λεβάντα

5. Κάνεις κάθε βράδυ Viparita karani. Σου έχω μιλήσει για αυτό στο παρελθόν, διάβασε εδώ για να το θυμηθείς

6. Κάνεις διαλογισμό. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο θα βρεις κατατοπιστικές οδηγίες.  

7. Διαβάσεις ένα βιβλίο αντί να δεις τηλεόραση ή να χαζεύεις στο κινητό ή το tablet

8. Κάνεις ειδικές αναπνοές. Πάλι κάνοντας τη σχετική αναζήτηση στο youtube  θα βρεις αμέτρητες επιλογές

9. Πριν κοιμηθείς να κάνεις έστω και νοητά μια λίστα για όσα αισθάνεσαι ευγνωμοσύνη. Ενδεικτικά θέματα είναι ότι είσαι υγιής, ασφαλής εσύ και η οικογένειά σου,  ότι έχεις δουλειά, σύντροφο, φίλους. Ακόμη και τα πιο απλά, ότι έφαγες ένα νόστιμο φαγητό, ότι γέλασες με ένα αστείο, ότι συγκινήθηκες με μια κίνηση, ένα βιβλίο, μία ταινία

10. Αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα ένταξε το μασάζ στη ζωή σου. Ιδανικά μια φορά την εβδομάδα, αλλιώς κάθε 15 ή μια φορά το μήνα

11. Κάνεις έλεγχο για την πίεσή σου, ζάχαρο και θυρεοειδή

12. Ξυπνάς νωρίτερα το πρωί. Ειδικά όταν θα ξεκινήσεις να εφαρμόζεις όλα τα παραπάνω, ίσως χρειαστεί να ξυπνήσεις ακόμη και 2 ώρες νωρίτερα. Κάνοντάς το αυτό, το βράδυ θα μπορείς να πας νωρίτερα στο κρεβάτι

 Αν υποφέρεις και εσύ από αϋπνίες δοκίμασε τα παραπάνω και ενημέρωσέ με σχετικά με τις αλλαγές που έκανες και σε βοήθησαν. 
Ακολούθησέ με σε FacebookInstagram, Bloglovin, PinterestYoutube και κάνε την εγγραφή σου στο Newsletter, ώστε να μη χάνεις κανένα νέο άρθρο.
Δοκίμασες τη συνταγή; Μοιράσου τη φωτογραφία στα social χρησιμοποιώντας το #miss_healthy_living_gr
Καλή σου απόλαυση!
Το περιεχόμενο αυτού του blog αποτελεί προσωπική πνευματική ιδιοκτησία. Συνεπώς, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αντιγραφή ή τροποποίησή του, χωρίς τη συγκατάθεση μου. Αν σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, ώστε να εξετάσουμε πιθανό τρόπο συνεργασίας. 

Newsletter

You Might Also Like

2 Σχόλια

  • Reply
    Μαρία
    07/04/2020 at 15:06

    Έχω αγοράσει βαλεριάνα από το φαρμακείο ,χύμα και η συσκευασία περιλαμβάνει αποξηραμένες ρίζες και βλαστούς.Με ποιά αναλογία τα χρησιμοποιώ και πώς;Σαν τσάι εννοώ .
    Ευχαριστώ !

    • Reply
      Miss Healthy Living
      10/04/2020 at 07:24

      Έχεις δοκιμάσει? Σου αρέσει η γεύση? Δεν έχει οδηγίες η συσκευασία? Στείλε μου αν θες φωτογραφία

    Leave a Reply

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.