Ζυμαρικά/ Τυροκομικά

Σουφλέ ζυμαρικών

σουφλέ ζυμαρικών με λιγότερα λιπαρά

Σουφλέ ζυμαρικών. Αν απορείς που βλέπεις ένα τέτοιο φαγητό στο δικό μου blog, σημαίνει πως με ξέρεις πολύ καλά. Αυτό το φαγητό το φτιάχνω δύο, το πολύ τρεις φορές το χρόνο, αν και οι υπόλοιποι θα ήθελαν να το φτιάχνω κάθε βδομάδα. Το προτιμώ όταν έχω κόσμο στο σπίτι γιατί είναι μία σίγουρη συνταγή που αρέσει πολύ σε όλους. Αυτές τις ημέρες με τόσες γιορτές και τόσα καλέσματα, είναι ευκαιρία να το συμπεριλάβεις και εσύ σε κάποιο γιορτινό τραπέζι.

Τι αλλαγές κάνω ώστε να το κάνω όσο πιο ελαφρύ γίνεται

Πένες: Οι πένες που χρησιμοποιώ είναι είτε ολικής, είτε Ζέας. Εξαιρετική επιλογή είναι και τα ζυμαρικά από όσπρια. Ανεβάζουν αρκετά το κόστος αλλά θα κάνει το φαγητό πιο υγιεινό. Επειδή πλέον μπορείς να βρεις ζυμαρικά από όσπρια ακόμη και στο σούπερ μάρκετ της γειτονιάς σου, θα σου πρότεινα να μην χρησιμοποιήσεις τα ζυμαρικά μεγάλης εταιρείας με περίεργο σχήμα. Τα δοκίμασα και τα πέταξα. Είναι τόσο χοντρά, με τόσο απαίσια γεύση…πραγματικά κρίμα. Προτίμησε σε σχήμα πένες ή βίδες τα οποία είναι τέλεια και πεντανόστιμα.  

Παρμεζάνα: Μη μου αρχίσεις τα “Να βάλω κασέρι ή κάποιο άλλο τυρί αντί για περμεζάνα”. Η παρμεζάνα και ειδικά η παρμεζάνα Ρετζιάνο είναι μια κατηγορία από μόνη της  και γι΄αυτό να την προτιμήσεις

Προσούτο: Το προσούτο ανεβάζει αρκετά το κόστος της συνταγής. Δίνει όμως εξαιρετική και ασυναγώνιστη γεύση. Το προτιμώ γιατί είναι “καθαρό αλλαντικό”. Γίνεται δηλαδή από σχεδόν 100% κρέας, είναι ατόφιο κομμάτι και όχι υπολείμματα κρέατος, ενισχυτικά γεύσης, συντηρητικά κι όλα τα υπόλοιπα που βάζουν στα αλλαντικά.

σουφλέ ζυμαρικών με λιγότερα λιπαρά

Λαχανικά: Ταιριάζουν πολύ τα μανιτάρια και οι πολύχρωμες πιπεριές. Δεν έβαλα όμως για ευνόητους λόγους. Στο συγκεκριμένο φαγητό δεν αρέσουν στον Άκη και στα παιδιά 

Μιξ τυριών για πίτσα: Πάλι θα μου πεις να βάλεις άλλα τυριά. Πίστεψέ με, το μιξ 4 τυριών για πίτσα θα σου δώσει ένα απίθανο γευστικό αποτέλεσμα. Μπορείς όμως να χρησιμοποιήσεις και άλλον συνδυασμό τυριών εφόσον το επιθυμείς

Κρέμα γάλακτος: Δεν είμαι φαν της κρέμας, δεν χρησιμοποιώ ποτέ στην καθημερινότητά μας. Στη συγκεκριμένη συνταγή χρησιμοποίησα με λίγα λιπαρά, 10% ή και λιγότερα. Μια χαρά βγαίνει και με απλό γάλα.

Στο τέλος μπορείς να δεις φωτογραφίες με τη διαδικασία βήμα- βήμα

Σουφλέ ζυμαρικών

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...
By Miss Healthy Living Serves: 8-10
Prep Time: 1 λεπτό Cooking Time: 20 λεπτά

Σουφλέ ζυμαρικών με πολλά μυστικά για απίθανη γεύση με λιγότερα λιπαρά

Ingredients

  • 1 πακέτο πένες (χρησιμοποίησα ολικής)
  • 200 γρ προσούτο
  • 100 γρ παρμεζάνα
  • 400 - 500 γρ μιξ 4 τυριά για πίτσα
  • 200 γρ κρέμα γάλακτος με χαμηλά λιπαρά (χρησιμοποίησα 10%) ή φρέσκο γάλα
  • αλάτι - πιπέρι
  • προαιρετικά πολύχρωμες πιπεριές και φρέσκα μανιτάρια

Instructions

1

Βράζεις τις πένες σε αλατισμένο νερό σύμφωνα με τις οδηγίες στο πακέτο

2

Ψιλοκόβεις το προσούτο και το σοτάρεις για λίγα λεπτά σε ένα τηγάνι. Επειδή έχει λίγο λίπος πρόσθεσε ένα κουταλάκι νερό αν δεις πως κολλάει πολύ

3

Αν χρησιμοποιήσεις μανιτάρια και ή πιπεριές, θα πρέπει να τα σοτάρεις και αυτά σε λίγο ελαιόλαδο

4

Σουρώνεις τις πένες και τις ξεβγάζεις. Επειδή δε θα προσθέσουμε ελαιόλαδο ή βούτυρο, ξέβγαλέ τες καλά για να μην γίνουν μια μπάλα

5

Τοποθετείς τις πένες στην κατσαρόλα, προσθέτεις πιπέρι, την παρμεζάνα και ανακατεύεις πολύ καλά

6

Προσθέτεις το προσούτο και τα λαχανικά και ανακατεύεις πολύ καλά

7

Αν θα το ψήσεις άμεσα, προθερμαίνεις το φούρνο στους 180 σε αέρα

8

Αδειάζεις το μισό περιεχόμενο σε ένα πυρέξ, προσθέτεις τυρί από το μιξ τυριών, συνεχίζεις με τις υπόλοιπες πένες και το υπόλοιπο τυρί

9

Τέλος προσθέτεις από πάνω την κρέμα γάλακτος ή το γάλα

10

Σε αυτό το σημείο τυλίγεις με λαδόκολλα και από πάνω αλουμινόχαρτο και τοποθετετείς στο ψυγείο αν θα το ψήσεις την επόμενη ημέρα αλλιώς δε χρειάζεται ή

11

Ψήνεις σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 σε αέρα μέχρι να λιώσει το τυρί, περίπου 8-10 λεπτά δηλαδή

Η διαδικασία για να φτιάξεις το σουφλέ ζυμαρικών, βήμα- βήμα (πάτα πάνω στην εικόνα για μέγιστη ανάλυση)

σουφλέ ζυμαρικών με λιγότερα λιπαρά

  • Για να δεις και άλλες συνταγές με ζυμαρικά, πάτα εδώ
Ακολούθησέ με σε FacebookInstagram, Bloglovin, PinterestYoutube και κάνε την εγγραφή σου στο Newsletter, ώστε να μη χάνεις κανένα νέο άρθρο.
Δοκίμασες τη συνταγή; Μοιράσου τη φωτογραφία στα social χρησιμοποιώντας το #miss_healthy_living_gr
Καλή σου απόλαυση!
  • Η Ματίνα έφτιαξε το σουφλέ ζυμαρικών και είπε “Τελικά το προσούτο κάνει τη διαφορά στο σουφλέ ζυμαρικών σας. Η μόνη διαφορά στη δική μου προσπάθεια, πρόσθεσα πιπεριές-μανιτάρια και κρέμα από σόγια, και νομίζω πως με τη σόγια έγινε ελαφρύτερο 🙂

σουφλέ ζυμαρικών

Το περιεχόμενο αυτού του blog αποτελεί προσωπική πνευματική ιδιοκτησία. Συνεπώς, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αντιγραφή ή τροποποίησή του, χωρίς τη συγκατάθεση μου. Αν σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, ώστε να εξετάσουμε πιθανό τρόπο συνεργασίας. 

Newsletter

Ρίξτε μια ματιά και εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου