Αβοκάντο/ Ζυμαρικά/ Νηστίσιμα

Σπαγγέτι με κρεμώδη σάλτσα από αβοκάντο

μακαρονάδα με σάλτσα από αβοκάντο

Σπαγγέτι με κρεμώδη σάλτσα από αβοκάντο. Η παρακάτω συνταγή νομίζω ότι θα ενθουσιάσει ακόμη και αυτούς που δεν τρώνε το αβοκάντο. Πρόκειται για μια πολύ γευστική, αρωματική, δροσερή και πλούσια σε γεύση μακαρονάδα. Ταυτόχρονα είναι και υγιεινή αφού αποτελεί εξαιρετική εναλλακτική εκδοχή, της σάλτσας που περιέχει κρέμα γάλακτος. 

Νομίζω όμως ότι εξακολουθείτε να είστε δύσπιστοι. Αν δε σας έχει πείσει η μαρτυρία μου για την εξαιρετική της γεύση, ίσως σας πείσει το γεγονός ότι το αβοκάντο είναι ιδιαίτερα ευεργετική τροφή. Μας προσφέρει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, όπως φυτικές ίνες, κάλιο, που είναι πολύ σημαντικό για την υγεία των κυττάρων και της καρδιάς, βιταμίνη E, φυλλικό οξύ και λουτεΐνη (ανήκει στην οικογένεια των καροτενοειδών, τα οποία έχουν αποδεδειγμένη αντιοξειδωτική και αντικαρκινική δράση). Eπιπλέον, είναι πλούσιο σε βιταμίνες  A, B, C και E και διαθέτει σημαντικές ενυδατικές και επουλωτικές ιδιότητες για το δέρμα.

Στο τέλος μπορείς να δεις φωτογραφίες με τη διαδικασία βήμα- βήμα καθώς και τη διατροφική ανάλυση της συνταγής

Σπαγγέτι με κρεμώδη σάλτσα από αβοκάντο

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (8 votes, average: 4.75 out of 5)
Loading...
By Miss Healthy Living Serves: 4
Cooking Time: 9 λεπτά

Σπαγγέτι με κρεμώδη σάλτσα από αβοκάντο (η καρμπονάρα των vegan)

Ingredients

  • 500 γρ spaghetti ή άλλο ζυμαρικό
  • 1-2 ώριμα αβοκάντο (ανάλογα το μέγεθος)
  • 1 σκελίδα σκόρδο
  • ελαιόλαδο
  • ντοματίνια
  • 1 λάιμ
  • αλάτι
  • μπούκοβο
  • θυμάρι

Instructions

1

Βράζουμε τα σπαγγέτι σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στη συσκευασία

2

Όσο βράζουν τα ζυμαρικά, ετοιμάζουμε τη σάλτσα μας. Καθαρίζουμε τα αβοκάντο, ραντίζουμε με το χυμό από το λάιμ και προσθέτουμε το σκόρδο, το οποίο έχουμε περάσει από τη πρέσα. Αν θέλουμε τη σάλτσα πιο σκορδάτη, βάζουμε 2 σκελίδες.

3

Συνεχίζουμε με ελαιόλαδο και αλάτι

4

Δοκιμάζουμε και προσθέτουμε αλάτι, λάιμ, ελαιόλαδο ή σκόρδο σύμφωνα με το γούστο μας

5

Τα περνάμε για λίγα δευτερόλεπτα από το μπλέντερ

6

Ξεπλένουμε τα μακαρόνια μας

7

Τα τοποθετούμε στη κατσαρόλα, ραντίζουμε με ελαιόλαδο και προσθέτουμε όλη τη σάλτσα

8

Ανακατεύουμε να πάει παντού και σερβίρουμε

9

Πασπαλίζουμε με μπούκοβο αν μας αρέσει, πάπρικα, ντοματίνια ή ό,τι άλλο θέλουμε και φυσικά με θυμάρι που ταιριάζει υπέροχα

Η διατροφική ανάλυση για τη σάλτσα με αβοκάντο

ζυμαρικά με σάλτσα από αβοκάντο θερμίδες διατροφική ανάλυση

μακαρονάδα με σάλτσα από αβοκάντο

  • Για να δεις και άλλες συνταγές με ζυμαρικά, πάτησε εδώ
Ακολουθήστε με σε FacebookInstagram, Bloglovin, PinterestYoutube και εγγραφείτε στο Newsletter, ώστε να μη χάνετε κανένα άρθρο.
Το δοκιμάσατε ? Ανεβάστε τη φωτογραφία στα social χρησιμοποιώντας το #miss_healthy_living_gr
Καλή σας απόλαυση!

 

Το περιεχόμενο αυτού του blog αποτελεί προσωπική πνευματική ιδιοκτησία. Συνεπώς, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αντιγραφή ή τροποποίησή του, χωρίς τη συγκατάθεση μου. Αν σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, ώστε να εξετάσουμε πιθανό τρόπο συνεργασίας. 

Newsletter

Ρίξτε μια ματιά και εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.