Λαχανικά/ Νηστίσιμα/ Ντομάτες/ Ρύζι/ Σπανάκι/ Φρέσκα κρεμμυδάκια

Σπανακόρυζο κοκκινιστό

σπανακόρυζο κοκκινιστό

Σπανακόρυζο κοκκινιστό. Ένα κλασικό, μαμαδίστικο φαγητό που οι περισσότεροι τρώμε με ευχαρίστηση. Όπως τα περισσότερα φαγητά έτσι και αυτό, έχει μυστικά για να γίνει εξαιρετικά νόστιμο και θρεπτικό!

Το σπανάκι είναι γεμάτο βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία. Είναι πλούσιο σε καροτενοειδή, τα οποία το σώμα τα μετατρέπει σε αντιοξειδωτική βιταμίνη Α, για να βοηθήσει στη διέγερση της ανοσοαπόκρισης και της καταπολέμησης λοιμώξεων. Η περιεκτικότητά του σε βιταμίνη C, διατηρεί την υγεία του δέρματος και της βλεννογόνου μεμβράνης, ενώ οι βιταμίνες Β βελτιώνουν την ενεργητικότητα και τις παθήσεις του νευρικού συστήματος. Περιέχει πολύ σίδηρο, ψευδάργυρο, βιταμίνη Κφυτικές ίνες, μαγνήσιο και φολικό οξύ. Καλύτερα να τρώγεται ωμό ή ελαφρά μαγειρεμένο, αλλιώς καταστρέφονται οι βιταμίνες.

σπανακόρυζο κοκκινιστό

Όπως θα παρατήρησες και στις εικόνες, χρησιμοποιώ αρκετό ρύζι, ώστε να γίνει ένα χορταστικό πιάτο και να μην χρειαστεί να φας 3 φέτες ψωμί και μισό κιλό φέτα. Επίσης το σπανάκι είναι πράσινο – πράσινο, γιατί έχει μαγειρευτεί ελάχιστα, ώστε να διατηρήσει τα περισσότερα από τα θρεπτικά συστατικά του. Το ελαιόλαδο είναι μετρημένο, εάν θες περισσότερο, καλύτερα να το προσθέσεις ωμό στο πιάτο σου. Το λεμόνι του ταιριάζει πολύ αν και έχει ντομάτα.

Στο τέλος μπορείς να δεις φωτογραφίες με τη διαδικασία βήμα- βήμα καθώς και τη διατροφική ανάλυση της συνταγής

Σπανακόρυζο κοκκινιστό

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...
By Miss Healthy Living Serves: 4
Prep Time: 10 λεπτά Cooking Time: 20 λεπτά

Σπανακόρυζο κοκκινιστό

Ingredients

  • 1 κιλό σπανάκι (καθαρισμένο και πλυμένο)
  • 200 γρ ρύζι (χρησιμοποίησα μπασμάτι)
  • 30 γρ ελαιόλαδο
  • 350 γρ συμπυκνωμένος χυμός ντομάτας (υπάρχει link στο τέλος)
  • 150 ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 2 σκ σκόρδο περασμένες από την πρέσα
  • 100 γρ φρέσκο κρεμμυδάκι ψιλοκομμένο (δεν φαίνονται στη φωτό)
  • 1-2 πράσα μόνο το λευκό μέρος ψιλοκομμένα (δεν φαίνονται στη φωτό)
  • βραστό νερό
  • φρέσκο ψιλοκομμένο άνηθο

Instructions

1

Τοποθετείς το ελαιόλαδο σε μια κατσαρόλα. Προσθέτεις τα ψιλοκομμένα λαχανικά. Ξερό κρεμμύδι, πράσο, φρέσκο κρεμμυδάκι, το λιωμένο σκόρδο και αλάτι.Βάζεις νερό να βράσει στο βραστήρα

2

Σοτάρεις σε δυνατή φωτιά ανακατεύοντας συνεχώς. Όταν έχουν μαραθεί, προσθέτεις το ρύζι και ανακατεύεις.

3

Προσθέτεις το χυμό ντομάτας και το βραστό νερό. Αφήνεις να βράσει το ρύζι. 5 – 7 λεπτά πριν να είναι έτοιμο το ρύζι θα προσθέσεις το σπανάκι. Αν το πλύνεις και το καθαρίσεις μόνη σου, μην χρησιμοποιήσεις καθόλου μαχαίρι, όλα με το χέρι σου, ώστε να μην πικρίσει

4

Στο τέλος προσθέτεις ψιλοκομμένο άνηθο και το αφήνεις στη ζεστή κατσαρόλα με κλειστό καπάκι

5

Σερβίρεις με μπόλικο λεμόνι και λίγο ωμό ελαιόλαδο

Η διατροφική ανάλυση για το κοκκινιστό σπανακόρυζο
σπανακόρυζο κοκκινιστό θερμίδες διατροφική ανάλυση
Η διαδικασία για να φτιάξεις το κοκκινιστό σπανακόρυζο, βήμα- βήμα (πάτα πάνω στην εικόνα για μέγιστη ανάλυση)

σπανακόρυζο κοκκινιστό

  • Για να δεις και το λεμονάτο σπανακόρυζο, πάτα εδώ
  • Για να δεις και άλλες συνταγές με λαδερά φαγητά, πάτα εδώ
  • Για να δεις πως να φτιάξεις συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας, πάτα εδώ
Ακολούθησέ με σε FacebookInstagram, Bloglovin, PinterestYoutube και κάνε την εγγραφή σου στο Newsletter, ώστε να μη χάνεις κανένα νέο άρθρο.
Δοκίμασες τη συνταγή; Μοιράσου τη φωτογραφία στα social χρησιμοποιώντας το #miss_healthy_living_gr
Καλή σου απόλαυση!

 

Το περιεχόμενο αυτού του blog αποτελεί προσωπική πνευματική ιδιοκτησία. Συνεπώς, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αντιγραφή ή τροποποίησή του, χωρίς τη συγκατάθεση μου. Αν σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, ώστε να εξετάσουμε πιθανό τρόπο συνεργασίας. 

Newsletter

Ρίξτε μια ματιά και εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου