Αλμυρά Σνακ/ Κολοκυθάκια/ Νηστίσιμα

Τσιπς κολοκυθιού

τσιπς κολοκυθιού

Αγόρασα αποξηραντή και είμαι πολύ χαρούμενη γι’αυτό. Από την πρώτη κιόλας χρήση διαπίστωσα, ότι έπρεπε να το είχα κάνει νωρίτερα και μετανιώνω που το είχα αμελήσει! Έχω ήδη φτιάξει μια τεράστια λίστα με όσα θέλω να δοκιμάσω. Κ μη νομίζετε ότι θα περιοριστώ  σε τσιπς φρούτων και λαχανικών…no,no,no. Ο αποξηραντής έχει απεριόριστες δυνατότητες και έχω σκοπό να τις εκμεταλλευτώ όλες! Επειδή όμως ξέρω ότι ανυπομονείτε να σας πω περισσότερες λεπτομέρειες ελάτε να μάθετε τα πάντα!

Η ωμοφαγία, η κατανάλωση δηλαδή ωμών και συνεπώς ζωντανών τροφών, είναι ο πιο φυσικός τρόπος θρέψης. «Ζωντανές» τροφές είναι οι άψητοι και ανάλατοι ξηροί καρποί, τα λαχανικά, τα φρούτα, τα δημητριακά και τα φύτρα. Προϊόντα με ελάχιστη επεξεργασία που φέρουν την ένδειξη raw, όπως έλαια ψυχρής έκθλιψης (ελαιόλαδο, λάδι καρύδας) κακάοχαρουπάλευρο, ανεπεξέργαστο μέλι και σιρόπι αγαύης ή σφενδάμου. 

Οι τροφές όταν μαγειρεύονται σε θερμοκρασίες άνω των 48 βαθμών Κελσίου χάνουν τα θρεπτικά τους συστατικά, τις βιταμίνες και τα ένζυμά τους,  τις ιδιότητες δηλαδή που έχει προβλέψει η Μητέρα Φύση, ώστε να μπορεί η κάθε τροφή να μεταβολίζεται. Γι΄αυτό το λόγο όσοι ακολουθούν την ωμοφαγική διατροφή έχουν ως βασικό εργαλείο τον αποξηραντή. Αυτά βέβαια τα εξειδικευμένα εργαλεία κοστίζουν περισσότερο από 400 euro, κάτι που οι περισσότεροι φαντάζομαι το θεωρούμε απαγορευτικό. Έτσι έψαξα να βρω μια πολύ πιο οικονομική λύση,  μια συσκευή που θα κάλυπτε τις ανάγκες μου.
τσιπς κολοκυθιού 3Ο αποξηραντής που αγόρασα λειτουργεί στα 250 w, μπορείς να ρυθμίσεις τη θερμοκρασία από 35-70, διαθέτει 5 δίσκους, είναι πανάλαφρος και πολύ εύκολος στη χρήση.  Το πρώτο που δοκίμασα να κάνω ήταν τσιπς κολοκυθιού, τα οποία έγιναν απίστευτα νόστιμα και τραγανά. Ένα ακόμη πλεονέκτημα αυτής της μεθόδου είναι ότι δεν χρειάζεται να είσαι από πάνω και να το παρακολουθείς, αφού δεν υπάρχει περίπτωση να καεί. Δεν ελκύεται καμία μυρωδιά, οπότε μπορεί κάποιος να αποξηράνει ταυτόχρονα φρούτα, λαχανικά, μυρωδικά και βότανα.  Σκεφτείτε πόσα καλοκαιρινά φρούτα μπορείτε να αποξηράνετε, πόσο προνομιούχοι θα είστε που θα τα καταναλώνετε χωρίς όλα αυτά τα επικίνδυνα συντηρητικά στα οποία είναι βουτηγμένα και προκαλούν αλλεργίες, αναπτυξιακές διαταραχές και καρκίνο. Και αναφέρομαι στα αποξηραμένα φρούτα γιατί είναι από τα πιο ευρέως διαδεδομένα τρόφιμα που καταναλώνουμε όλοι.
Αν δεν έχεις αποξηραντή, θεωρώ πως ήρθε η ώρα να αποκτήσεις έναν, και γι’αυτο μετά τη συνταγή σου έχω ετοιμάσει έναν μικρό οδηγό με συσκευές, ώστε να διαλέξεις αυτή που σου ταιριάζει.

Τσιπς κολοκυθιού

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
By Miss Healthy Living Serves: 12
Prep Time: 5 λεπτά Cooking Time: 5 ώρες

Τσιπς κολοκυθιού

Ingredients

  • 4 μεγάλα κολοκυθάκια
  • αλάτι (χρησιμοποίησα θαλασσινό)
  • ελαιόλαδο (κατά βούληση)

Instructions

1

Κόβουμε τα κολοκυθάκια σε πολύ λεπτές φέτες- χρησιμοποιούμε το μαντολίνο δηλαδή. Προσθέτουμε λίγο αλάτι και ελαιόλαδο και ανακατεύουμε πολύ καλά. Προσθέτουμε σε αυτό το σημείο το αλάτι γιατί μετά την αποξήρανση, επειδή δεν έχουμε προσθέσει λιπαρή ουσία δε θα κολλάει

2

Στρώνουμε τα κολοκυθάκια ένα-ένα σε κάθε επίπεδο του αποξηραντή. Εγώ τα άφησα 5 ώρες στους 70 βαθμούς. Στις 3 ώρες άλλαξα θέση στους δίσκους. Το πέμπτο δηλαδή αυτόν που ήταν πιο πάνω τον έβαλα πρώτο κοκ

3

Καταναλώνουμε αμέσως ή διατηρούμε σε γυάλινο μπολ που κλείνει αεροστεγώς. Δεν χρειάζονται ψυγείο γιατί η αποξήρανση, η απομάκρυνση δηλαδή του νερού από τα τρόφιμα, είναι από τις παλαιότερες και πιο υγιεινές μεθόδους συντήρησης τροφίμων.

 

τσιπς κολοκυθιού 4

Κατά τη διάρκεια της αποξήρανσης

 

τσιπς κολοκυθιού 5

  • Για να δείτε και άλλες συνταγές με τη χρήση του αποξηραντή, πατήστε εδώ
Με ρωτάτε πολύ συχνά να σα προτείνω έναν καλό αποξηραντή. Πάτα πάνω στην εικόνα που σε ενδιαφέρει
  • Ένας πολύ οικονομικός αποξηραντής με ιδανικό μέγεθος και χαμηλή κατανάλωση ρεύματος

αποξηραντής

  • Πολύ καλή επιλογή. Οικονομικός, με βολικό μέγεθος. Value for money επιλογή!

αποξηραντής 2

 

  • Εξαιρετική επιλογή, ελάχιστα πιο ακριβός, με ψηφιακή ρύθμιση της θερμοκρασίας

αποξηραντής ψηφιακός beper

Ακολουθήστε με σε Facebook, Instagram, Bloglovin, PinterestYoutube και εγγραφείτε στο Newsletter, ώστε να μη χάνετε κανένα άρθρο.
Το δοκιμάσατε ? Ανεβάστε τη φωτογραφία στα social χρησιμοποιώντας το #miss_healthy_living_gr
Καλή σας απόλαυση!

 

Το περιεχόμενο αυτού του blog αποτελεί προσωπική πνευματική ιδιοκτησία. Συνεπώς, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αντιγραφή ή τροποποίησή του, χωρίς τη συγκατάθεση μου. Αν σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, ώστε να εξετάσουμε πιθανό τρόπο συνεργασίας. 

Newsletter

Ρίξτε μια ματιά και εδώ

2 Σχόλια

  • Reply
    Λουίζα
    19/08/2019 at 11:01

    Καλημέρα! Αρχικά πολλά συγχαρητήρια για την φοβερή σου δουλειά στο φοβερό σου site! Σε μια αναζήτηση μου για γλυκά χωρίς ζάχαρη για τα παιδιά, έπεσα πάνω σου και έκτοτε σε συμβουλεύομαι ανελλειπώς.
    Θέλω σε παρακαλώ τα φώτα σου σχετικά με τα τσιπς λαχανικών που δεν μου πετυχαίνουν με τίποτα…Πήρα κι εγώ αποξηραντή και δοκίμασα δύο φορές να αποξηράνω κολοκυθάκια, μελιτζάνες και καρότα. Αφού τα έκοψα στο μαντολίνο, έβαλα λάδι και αλάτι, τα άφησα αρχικά για 4 ώρες στους 65 βαθμούς και ενώ δεν ήταν καθόλου τραγανά τα άφησα όλο το βράδυ (πάνω από 15 ώρες συνολικά). Το αποτέλεσμα ήταν πολύ λεπτές μαλακές φετούλες λαχανικών, καθόλου τραγανές.
    Τι κάνω λάθος? Ή μήπως δεν βγαίνουν σαν τσιπς (όπως τα πατατάκια)? Ή μήπως απλά ο οικονομικός αποξηραντής που πήρα δεν κάνει και τόσο σωστή δουλειά?

    Ευχαριστώ,

    • Reply
      Miss Healthy Living
      21/08/2019 at 08:56

      Καλημέρα Λουίζα, ευχαριστώ πολύ για το μήνυμά σου. Λοιπόν, το πρώτο βήμα είναι να κόψεις τα λαχανικά με το μαντολίνο, είναι πολύ σημαντικό να είναι λεπτοκομμένα ώστε να γίνουν τραγανά. Πως είναι τα δικά σου τσιπς? είναι σαν τα δικά μου στη φωτό? Μήπως έβαλες πολύ λάδι? Δοκίμασε να τα κάνεις με ελάχιστο ελαιόλαδο και αυτό να το έχεις ψεκάσει με το ειδικό βαποριζατέρ!έχεις φτιάξει κάτι άλλο?

    Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου